艣roda, 21 sierpnia 2013

"S@motno艣膰 w sieci" - Janusz L. Wi艣niewski






Autor: Janusz Leon Wi艣niewski
Tytu艂: S@motno艣膰 w sieci
Wydawnictwo: Pr贸szy艅ski i S-ka
Rok wydania: 2002
Liczba stron: 317
Kategoria: literatura wsp贸艂czesna









Zagubiona Polka szuka za po艣rednictwem ICQ osoby, kt贸rej by nie zna艂a i kt贸rej mog艂aby si臋 zwierzy膰 ze swoich rozterek. Zakocha艂a si臋 w pewnym m臋偶czy藕nie, b臋d膮c m臋偶atk膮. Czu艂a si臋 przy nim wyj膮tkowo. Wiedzia艂a, 偶e czas minie i zwi膮zek przestanie istnie膰, bo on odejdzie do swojej pracy. Wtedy na jakim艣 zje藕dzie w Szczyrku zobaczy艂a go, jak przymila si臋 do innej. To j膮 bardzo zabola艂o.
Znalaz艂a Jakuba z Monachium. Mia艂 wiele tytu艂贸w naukowych i zajmowa艂 si臋 informatyk膮 i genetyk膮. Ich rozmowa zesz艂a na zupe艂nie inny tor. Nie rozmawiali o jej "zakochaniu".
I znajomo艣膰 tak trwa艂a. Nieustannie b臋d膮c w pracy pisali do siebie meile, na ICQ, a czasem tak偶e na pager'ze. Dowiadywali si臋 o sobie coraz wi臋cej, a co najwa偶niejsze otwierali si臋 przed sob膮. Z czasem nie my艣leli o tym, 偶e id膮 do pracy, praca zesz艂a na drugi plan. Nie mogli przesta膰 o sobie my艣le膰. Zacz臋li si臋 w sobie zakochiwa膰.
Czy mi臋dzy nimi dojdzie do spotkania? Czy ich zwi膮zek przerodzi si臋 w co艣 wi臋cej? Gor膮co polecam!

Wczoraj sko艅czy艂am czyta膰 ksi膮偶k臋. Wzbudza艂a we mnie wiele emocji. Po przeczytaniu jej do ko艅ca siad艂am i zacz臋艂am p艂aka膰. P贸藕niej nie mog艂am zasn膮膰. Pojawia si臋 kilka interesuj膮cych os贸b w ksi膮偶ce. Moj膮 uwag臋 opr贸cz g艂贸wnych bohater贸w przyku艂a przyjaci贸艂ka g艂贸wnej bohaterki, kt贸ra podczas czytania ksi膮偶ki, czyta艂a j膮 ca艂膮 sob膮. Czasem te偶 tak mam :) A wracaj膮c do ksi膮偶ki, dawno 偶adna lektura nie wzbudzi艂a we mnie tak silnych emocji. Jedni pisz膮, 偶e nie jest to 偶adna rewelacja, drudzy wprost przeciwnie. Ja oczywi艣cie jestem zdania, 偶e je偶eli da si臋 szans臋 tej ksi膮偶ce, to naprawd臋 wiele mo偶na zyska膰. Mnie si臋 bardzo podoba艂a i my艣l臋, 偶e dobrze jest przynajmniej raz j膮 przeczyta膰. Wydarzenia mia艂y miejsce wiele lat temu, ale  by艂 ju偶 internet i realia nie odstawa艂y zbytnio od dzisiejszych.

Ocena: 11/10

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Zasady:
-nie u偶ywaj wulgaryzm贸w
-pisz poprawnie wzgl臋dem ortografii oraz gramatyki
-to, w jaki spos贸b piszesz, 艣wiadczy o Tobie :-)